+††±منتديات وشـات افـــا كـاراس±††+
اهلا بيك زائرنا العزيز نورت منتديات الانبا كاراس
انت لم تسجل بعد يسعدنا ان تسجل لتري كافة مواضيع المنتدي
ونتمني لكم دوام الاستفادة +††±منتديات وشـات افـــا كـاراس±††+
اهلا بيك زائرنا العزيز نورت منتديات الانبا كاراس
انت لم تسجل بعد يسعدنا ان تسجل لتري كافة مواضيع المنتدي
ونتمني لكم دوام الاستفادة +††±منتديات وشـات افـــا كـاراس±††+
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالمجلةأحدث الصورالتسجيلدخول
  اهلا بكل الاعضاء والزائرين يارب المنتدى ينال اعجابكم ونشوف مشراكاتكم معانا ولا تبخلو بلردود والمشركات اتمنالكم اقامه سعيده فى بتكم التانى واللى يحب يشرف فى اى قسم يحبه يكتب طلب فى قسم طلبات الاعضاء

انجدنى

مرمر
خدام المسيح
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
خدام المسيح
صديق جديد
صديق جديد
خدام المسيح

موهبتك : القراءة
شفيعك مين : العدرا والبابا كيرلس والانبا كاراس
الأية الذهبية : لا تخف امن فقط
النوع : انثى عدد المساهمات : 2

انجدنى Empty
مُساهمةموضوع: انجدنى   انجدنى I_icon_minitimeالخميس يوليو 22, 2010 10:59 am

اعرف يا اخوتى ان طلبى قد تكرر ولكن غصب عنى فانا يتيمة ولا اجد من اشكى له الا انتم يا اخوتى
اطلب ان ترفعوا الصلاة من اجل لان الكلام بقى فوق المحتمل هل استمر مع الطب الذى اخبرنى باستحالة حدوث حمل وانه مش ممكن اكون ام فى يوم من الايام ,ولا انسى فعلا الموضوع ولكن كل ما احاول اتنساه اجد من يذكرنى به من الاقارب ومافيش حد حاسس بيا
والاصعب من كل ده ان زوجى الحبيب يحاول ان يشغلنى ويهتم بيا لكن احيانا تظهر منه تصرفات تشعرنى بالعجز من ناحيته وانى مش قادرة اسعده عرفينى لدرجة انى دلوقتى باصلى ان ربنا ياخدنى علشان زوجى يقدر يتزوج وينجب اطفال
ارجوكم ارفعوا الصلاة من اجلى لا يوجد من يعولنى او يهتم بشئونى اطلبوا لى من ربنا انه يتحنن عليا ويسرع الي ويساوينى او يريحنى ويريح زوجى من الالم ومن المصاريف اللى بدون فايدة
وربنا معاكم واسفة لانى طولت عليكم
مرمر
+قبطى فعال+
+قبطى فعال+
مرمر

موهبتك : الترانيم والموسيقى
شفيعك مين : البابا كيرلس السادس
الأية الذهبية : كل الاشياء تعمل معا للخير للذين يحبون الرب
النوع : انثى عدد المساهمات : 268

انجدنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انجدنى   انجدنى I_icon_minitimeالخميس يوليو 22, 2010 12:44 pm

الغير مستطاع عند الناس مستطاع عند الله00000000000000 بس انتى خلى عندك ثقه فى ربنا وصدقينى هيحقق ليكى امنيتك Cool عاوزة اقولك انى اعرف ناس كتتتتتير زيك وربنا اتمجد معاهم بعد سنين صدقينى ده حصل ربنا اكيد هيتمجد معاكى زيهم بشفاعة امنا العدرا والبابا كيرلس والشهيد مارجرجس والانبا كاراس وكل الشهداء والقديسين0
بنت المسيح
+( قبطى درجة اولى )+
+( قبطى درجة اولى )+
بنت المسيح

موهبتك : تاليف اشعار
شفيعك مين : ابو سيفين
الأية الذهبية : كل الاشياء تعمل معا للخير
النوع : انثى عدد المساهمات : 1478

انجدنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انجدنى   انجدنى I_icon_minitimeالجمعة يوليو 23, 2010 11:13 am

صلوات العدرا والقديسين والانبا كاراس تكون معاكى وتعطيكى سؤل قلبك وربنا قادر على كل شئ بس انتى اطلبى منه بلجاجه ولكل شئ تحت السموات وقت
ربنا معاكى
توتا
+قبطية خادمة+
+قبطية خادمة+
توتا

موهبتك : الغناء
شفيعك مين : البابا كرلس الانبا كاراس الست العدرا مارجرجس
الأية الذهبية : محبة المال اصل كل الشرور
النوع : انثى عدد المساهمات : 199

انجدنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انجدنى   انجدنى I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 28, 2010 8:18 am

الاول قبل ما ادعيلك ممكن اسالك سؤال
هتبقى فرحانة لو ربنا رزقك باطفال وكانو غير بارين بيكى انتى وابوهم ولا تاهو فى العالم واتحاسبتى عليهم وهما دخلو الجحيم؟
ممكن اجاوب انا لانى ام زيك
اكيد طبعا لا
فا الشر يارب اللى انت تختارة ليا من وجهة نظرى احسن مليون مرة من الخير اللى اختارة انا لنفسى
يعنى انا مش بشوف غير اللى انا فية دلوقتى انما ربنا شايف بكرة وعارف الاحسن لينا اية سلمى امرك لربنا يا اختى وسيبيها علية وهو فى الوقت المناسب هيديكى سؤال قلبك
ربنا يكرمك ويعطيكى الخير ويريح قلبك باولاد صالحين
الفارس الامين
مشرف
الفارس الامين

موهبتك : الترانيم
شفيعك مين : الشهيد ابسخيرون وابويا مكاريوس
الأية الذهبية : من ذا الذى يقول فيكون والرب لم يامر
النوع : ذكر عدد المساهمات : 40

انجدنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انجدنى   انجدنى I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 3:59 pm

بسم الثالوث القدوس الاول
اولا انا عايز اقولك اوعى تزعلى يامدام صدقينى عارفة انا واخواتى جينا بمعجزة فزمن المعجزات موجود فكل وقت وفكل زمان كمان عارفة انا عايزك تفرحى لانى فعز الضيقة
الى القلب مستيحيل يشيلها تلاقى قوات السماء كلها مفتوحة واحضان ربنا والقديسين كلهم مفتوحة ليكى صدقينى حضرتك ربنا حيعطيكى نسل جميل قوى وحتفرحى بيهم وبعيال عيالهم
بس عايزك تقفى قدام صورة العدرة هى ام وادرى وقوليلها ياعدرة انتى ام وعارفة حالى ومرارة نفسى يرضيكى اسمع من حد كلمة تضايقنى انتى ام وامى والدنيا ضاقت بيا ومش لاقية غير حضنك اترمى فية واشكيلة همى لانك ام ومش اى ام .وقوليلها عيالى عيالك حرميهم فالكنيسة من صغرهم وحرمى حمولهم كلها عليكى انتى تربيهم وترعيهم واتكبريهم وتجعليهم نسل يفرح الكنيسة كلها انتى سمعتى لناس كتيرة وانا واثقة ياماما انك حتسمعينى وتستجيبى لانك ام حنونة ومعونة وفالتسبحة بتاعتك بنقول الى يذكرك مرة تذكرية الوف والوف امام رب العروش وانا واثقة فمحبتك وامومتك الغير متناهية عشان كدا انا واثقة فيكى وانك حتفرحى قلبى قريب قوى وقلب جوزى مش من اجل ضعفى ولكن من اجل دم ابنك المسفوك على عود الصليب من اجل حبايبك القديسين من اجل الشهيد زكريا الطفل الى بعمر سنتين اعطينى يامى واصرخى من اجلى امام منبر ابنك وانا واثقك انة زى مهو كان بيسمع منك على الارض كل كلمة تقوليلها حيسمع منك كل كلمة بتقوليها دلوقتى يارب اسمع يارب استجيب يارب ارحم
ereeny
+قبطى فعال+
+قبطى فعال+
ereeny

موهبتك : القراءة و الكمبيوتر
شفيعك مين : الانباء كاراس و البابا كيرلس
الأية الذهبية : الى متى يارب تنسانى?الى الانقضاء?
النوع : انثى عدد المساهمات : 56

انجدنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انجدنى   انجدنى I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 24, 2010 11:50 am

ربنا يعطيكى سؤال قلبك
اتشفعى بالانبا كاراس و قولى له لواطلبى لى عند المسيح يدينى طفل جميل و هاسميه على اسمك بركة الانبا كاراس معاكى
انا صدقينى حاسة بيكى بجد لانى فعلا باطلب من ربنا طلبة من زمان لكن هو رافض يسمعنى ومش عايز يسمع لصلاتى و يدينى النعمة اللى طلبها منه
ربنا يديكى

انجدنى
صفحة 1 من اصل 1